Pardalo Katsiki > Επικαιρότητα > Μπρος γκρεμός και πίσω Λαίδη

Μπρος γκρεμός και πίσω Λαίδη

Screen-Shot-2016-04-06-at-10.07.30-PM-640x360

 

Ανοίγεις την τηλεόραση αποφασισμένος να παρακολουθήσεις τις μεσημεριανές ειδήσεις. Τη στιγμή που ετοιμάζεσαι να επιλέξεις το σωστό κανάλι, πιάνεις τον εαυτό σου με το στόμα ανοιχτό να χαζεύει το θέαμα που μόλις ξεκίνησε να προβάλλεται μπροστά σου. Είναι η διαχρονική βασίλισσα της νύχτας, η συντροφιά σου σε κάθε χωρισμό, η μία και μοναδική Λαίδη της καρδιάς μας Άντζελα Δημητρίου, η οποία ερμηνεύει την τελευταία της επιτυχία με τίτλο «Χτύπα σαν άντρας». Συνήλθες από το πρώτο σοκ; Πάμε πάλι απ’ την αρχή.

 

Ξέχνα τις πίστες των νυχτερινών κέντρων και τα στούντιο ηχογράφησης. Αυτή τη στιγμή εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια σου μια ιεροτελεστία, η απόλυτη πασχαλινή διαφήμιση, που μόνο ένα ελληνικό μυαλό θα μπορούσε να επινοήσει! Η αλήθεια είναι πως οι Έλληνες διαφημιστές διαπρέπουν και εκτός συνόρων αποσπώντας διακρίσεις για τις πρωτότυπες καμπάνιες που σχεδιάζουν. Το συγκεκριμένο όμως αποτέλεσμα ξεπερνά κάθε προσδοκία! Μόνο ένα έμπειρο επιχειρηματικό μυαλό θα μπορούσε να σκεφτεί ότι, μετά την τεράστια επιτυχία που είχε η ερμηνεία της Κατερίνας Στανίση στο ρόλο της νονάς-τραγουδίστριας, η μόνη άξια διάδοχός της είναι φυσικά η Άντζελα Δημητρίου. Και ποιος δε θα ευχόταν να είναι δηλαδή το βαφτιστήρι της; Να μαδά μαζί της τις μαργαρίτες που θα κοσμούν την πασχαλινή του λαμπάδα σιγοτραγουδώντας παράλληλα το ομώνυμο λαϊκό άσμα;

Η εταιρία Jumbo, που λανσάρει τη συγκεκριμένη διαφήμιση, προφανώς έχει επενδύσει χρόνο και χρήματα προκειμένου να αυξήσει τη φετινή πασχαλινή της πελατεία εκτοξεύοντας τις πωλήσεις στα ύψη. Τι πιο λογικό επομένως να σκηνοθετήσει ένα μίνι βίντεο κλιπ με τη Λαίδη, η οποία θα εξομολογείται την πονεμένη προσωπική της ιστορία κρατώντας στα χέρια της μια απλή άσπρη λαμπάδα με το λογότυπο της εταιρίας. Και όλο αυτό τραγουδισμένο σε βαρύ λαϊκό τόνο με μια πειστική λυπημένη έκφραση. Α! Και φυσικά φορώντας μια αστραφτερή τουαλέτα σε μαύρο χρώμα για να αναδεικνύεται όλο το μεγαλείο της θλίψης. Εμάς πάντως μας έπεισες Άντζελα! Σε συμπονούμε και σου συμπαραστεκόμαστε στο προσωπικό σου δράμα.

Για το τέλος βέβαια μας επεφύλαξαν το καλύτερο! Τη χαριστική βολή την οποία δίνει ο άντρας που τόλμησε και πλήγωσε τη Λαίδη. Ο άντρας, που χωρίς ίχνος ντροπής εμφανίζεται μπροστά της και την καλεί σε μια επίδειξη σωματικής και συναισθηματικής δύναμης με μοναδικό όπλο ένα κόκκινο πασχαλινό αυγό. Η αγωνία κορυφώνεται καθώς όλοι αναμένουμε την αντίδραση της Άντζελας. Δειλά, αλλά με πάθος ξεστομίζει την απορία της: «Εσύ;» ρωτά πλησιάζοντάς τον. Και τότε όλα τα φώτα στρέφονται πάνω της. Για ποια λαμπάδα και για ποιο αυγό μου μιλάτε; Εδώ η Λαίδη στέκεται αγέρωχη ρισκάροντας τη ζωή της και παίρνει τη μεγάλη απόφαση να δεχτεί την πρόκληση και να βροντοφωνάξει (σχεδόν) «Χτύπα σαν άντρας!».

Τι ακριβώς συμπεραίνουμε λοιπόν από αυτό που μόλις είδαμε; Ότι ο πασχαλινός τζίρος του Jumbo θα αυξηθεί; Ότι η Λαίδη πρέπει να ασχοληθεί με την υποκριτική, διότι της ταιριάζει; Ή μήπως ότι η επιλογή τόσο του πρωταγωνιστικού ρόλου όσο και της μικρής «παραμορφωμένης» διασκευής ήταν μάλλον ανεπιτυχής; Πιο κοντά στην παιδική πραγματικότητα, απ’ όσο θυμάμαι και απ’ όσο καταλαβαίνω, είναι η Barbie και τα Στρουμφάκια όχι τα μπουζούκια και τα λαϊκά τραγούδια. Όσο χιουμοριστικός και να είναι ο τόνος της διαφήμισης, δεν παύει να απευθύνεται σε μικρά κυρίως παιδιά, που το πασχαλινό τους δίλημμα θα πρέπει να αφορά το είδος του παιχνιδιού που θα συνοδεύει τη συσκευασία του αυγού και όχι την ερωτική απελπισία της Άντζελας Δημητρίου. Sorry Lady…

 

Πηγή: http://m.lifo.gr/viral/is_viral/96303

Related posts