Pardalo Katsiki > Διασκέδαση > Πώς το γλείφουν το μανιτάρι;

Πώς το γλείφουν το μανιτάρι;

prGjv2ZaG_1200w_v1

Ενώ σύσσωμο το πανελλήνιο ασχολείται και σχολιάζει, μανιωδώς, την αμφιλεγόμενη διαφήμιση του Jumbo, με την Άντζελα, κατά κόσμο Λαίδη, οι Ιάπωνες έρχονται να μας βάλουν τα γυαλιά και να αποδείξουν πως ό,τι και να κάνουμε εμείς, αυτοί θα είναι ένα βήμα μπροστά. Ότι και να κάνουμε, αυτοί θα το κάνουν καλύτερα. Ή στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα το κάνουν χειρότερα.

Για να σας βάλω λίγο στο θέμα, αναφερόμαστε στη νέα, ιαπωνική διαφήμιση για ζαχαρωτά σε σχήμα μανιταριών. Η συγκεκριμένη διαφήμιση θα μπορούσε να γίνει απλή και συνηθισμένη. Αντί αυτού έγινε προκλητική και αρκετά…. λάθος, από πολλές απόψεις. Στην αρχή της διαφήμισης βλέπουμε απλά μια κοπελίτσα, ιδιαίτερα στεναχωρημένη, θα λέγαμε. Ο λόγος άγνωστος.

Την κατάσταση αυτή όμως, έρχονται, σαν από μηχανής θεός, να διορθώσουν τα γλυκά μανιταράκια, παρατεταγμένα, σε διάφορα μεγέθη και χρώματα. Η κοπελίτσα μας λοιπόν, φανερά ενθουσιασμένη, ξεκινάει να τα γλείφει. Καλά διαβάσατε. Τα γλείφει ένα ένα, άλλα περισσότερο, άλλα λιγότερο, γρήγορα και πότε-πότε αργά.

Όταν περνάει το αρχικό σοκ, το δεύτερο είναι μεγαλύτερο. Η εταιρεία αποφάσισε ότι ένα μαζικό γλείψιμο δεν είναι αρκετό. Πρέπει να τα γλείψει ένα ένα, προσεκτικά. Καθένα από τα μανιτάρια έχει το δικό του ξεχωριστό όνομα. Πρώτα το βλέπουμε να στέκεται μόνο του, περήφανο, και να περιμένει. Μετά, η ίδια κοπελίτσα πετιέται από το πουθενά και του φέρεται όπως του αξίζει. Άλλο φαίνεται πιο απολαυστικό και το γλείφει με προφανή ικανοποίηση, άλλο έχει περίεργο χρώμα και σχήμα και είναι πιο διστακτική, άλλο το γλείφει στο σκοτάδι, κρυφά από όλους και μόλις ανοίγει το φως φεύγει τρέχοντας, θορυβημένη. Υπάρχουν, βέβαια και δύο μικρότερα μανιτάρια, τα οποία, όντας πιο χαριτωμένα, απλά τα φιλάει και τα επεξεργάζεται. Τέλος, τα ζαχαρωτά εμφανίζονται μόνα τους στις οθόνες μας να χορεύουν ευχαριστημένα.

Όταν λοιπόν, τελείωσε η διαφήμιση, δεν ξέραμε αν πρέπει να γελάσουμε ή να κλάψουμε. Θα μπορούσαμε να κατηγορήσουμε τα πονηρά μας μυαλά γι αυτή μας την αντίδραση, αλλά οι διαφημιστές δεν μας αφήνουν και πολλά περιθώρια αμφιβολίας για το τι ήταν αυτό που, μόλις, παρακολουθήσαμε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι πωλήσεις των ζαχαρωτών θα ανεβούν. Τώρα αν η αγορά τους θα γίνεται για λόγους απόλαυσης ή για λόγους….εξάσκησης δεν μπορούμε να το ξέρουμε.

Related posts